måndag 5 september 2011

Väggord


Jag tycker om väggdekorer väldigt mycket, speciellt texter i olika slag. I vår förra lägenhet hade jag det i köket bland annat, men än hade det inte blivit av i vår nuvarande lägenhet. Nu har jag dock gjort slag i saken och jag beställde en från My first room. Där har de väldigt många fina olika och jag skulle kunna beställa många fler, men jag får nog ta och nöja mig med den ni ser på bilderna här ovanför så länge.

Vi har satt upp den i köket och jag är väldigt nöjd. Den fungerar som vårt vardagspepp när vi är lite trötta och griniga! Texten på vår väggdekor fanns färdig att beställa, dock till ett lite högre pris än jag ville betala, men på hemsidan finns det även möjlighet att "designa ditt eget väggord". Det gjorde jag, tog samma text och priset blev ungefär hälften. Nu är den visserligen inte riktigt lika stor, men den räcker för oss. 
/Amanda

Inga kommentarer: