onsdag 23 november 2011

Julklappar


Jag har inte riktigt förstått att det är så pass kort tid kvar till jul. Första advent är redan på söndag och det känns mest konstigt? Eller roligt... jag vet inte, julen tycker jag om, men bristen på snö hittills har nog gjort att jag kommit ur den vanliga julstämningen lite grann. För att inte få det alldeles stressigt med julklapparna inför jul försöker jag att planera så mycket som möjligt redan nu. Två klappar är redan inhandlade och allt annat är under planeringsstadiet. Jag hittar lite julklappstips här och var, mycket internetshopping blir det nog. Vet inte hur jag ska ha tid med att springa i butiker när det står så mycket arbete på schemat också. Jag vill inte lägga ut bilder på vad jag funderar att köpa till andra på... så här kommer några saker jag tycker är fina. 
/Amanda

Inga kommentarer: