torsdag 5 januari 2012

Louise Interiör

Så här ett par dagar in på det nya året, efter jul och syster ysters födelsedag borde ju kunna vara en lämplig tid att i efterhand kunna avslöja vad jag egentligen köpte till henne i present. Det är inte någonting "jätte speciellt", men jag ordnade det så lång tid i förväg och fick hålla tyst om det så länge att det kan vara kul att få visa upp det lite grann.

Till julklapp köpte jag två stycken vita arkivlådor med texten "Magazine" på. Josephine äger väldigt många inredningstidningar och det kan alltid vara bra med lite mer förvaring + att hon själv i ett tidigare inlägg här på bloggen avslöjade att hon ville ha just sådana så ibland vet man innan att det kan bli en hit. Jag köpte även en bakbok om Macarons, något som blivit ett samtalsämne mellan mig och Josephine. Till födelsedagen köpte jag en anslagstavla. Den är i tyg och man fäster sakerna i de snören som finns fastsatta på den. Söt och praktisk tycker jag, bild på båda presenterna ser ni här nedanför. På anslagstavlan fäste jag några saker, ett foto på Nelia och ett på Viggo, en inredningsdetalj med texten "Fina du" och ett födelsedagskort jag gjort med vår sovrumstapet från vår förra lägenhet. Man tager vad man haver, men ibland behövs inte något mer än just det.



De bästa presenterna är de personliga och det hoppas jag att de här var. Arkivlådorna och anslagstavlan är inköpta på Louise Interiör.
/Amanda

Inga kommentarer: